CNHTC Sinotruk

Заснований в 1956 році завод Jinan General Auto Works, попередник China National Heavy Duty Truck Group Co., Ltd. (SINOTRUK), є колискою китайської індустрії важких вантажівок. У 1960 році на заводі була виготовлена перша в Китаї важка вантажівка - модель Huanghe JN150 8t, а в 1983 році підприємство спільно з австрійською компанією Steyr випустило модель Steyr 91, ставши першим китайським виробником, який всебічно впровадив технології виробництва з-за кордону.

Об'єднання SINOTRUK було створено після реформи і реструктуризації в 2001, а базою послужив добре відомий навіть за межами Китаю науково-дослідний і виробничий конгломерат компаній виробників важких вантажівок, які пройшли до моменту злиття довгий шлях в кілька десятків років розвитку. Профілем концерну SINOTRUK є розробка, виробництво і повний цикл збірки вантажного автомобільного транспорту. В даний час CNHTC Sinotruk виробляє різноманітну вантажну техніку загального, спеціального та спеціалізованого призначень: автомобільні шасі, тягачі, самоскиди, автобетонозмішувачі, автобетононасоси, спеціальні автомобілі, напівпричепи, які використовуються в усіх галузях господарської діяльності.

28 жовтня 2004 почалося виробництво вантажівок Sinotruk HOWO. На конструкцію вантажівки вплинула угода між CNHTC і Volvo, підписана в 2003 році. Серія HOWO була розроблена китайською компанією, але використовувала ряд деталей від шведських вантажівок. Так, в основі кабіни лягла конструкція среднетоннажних вантажівки Volvo FL. Шасі були доступні з колісними формулами 4х2, 6x2, 6х4, 6х6, 8х4 і 10х6. Передня і задня підвіска залежні на напівеліптичних ресорах. Кабіна - коротка денна або подовжена зі спальним місцем і високим дахом. Двигуни WD615 - аналогічні сімейству Steyr потужністю від 266 до 420 к.с., які відповідають нормам Євро-2 або Євро-3.

2005 рік приніс CNHTC 17-е місце в загальнонаціональному рейтингу 500 найбільших машинобудівних підприємств Китаю, але з кожним роком компанія набирала обертів і незабаром саме CNHTC здійснювала продаж найбільшої кількості в країні важких тягачів, надпотужних двигунів і вантажних автомобілів з максимальною вантажністю (з двигунами об'ємом більше 10 літрів).

Уже в 2009 році CNHTC продала 20% важкої техніки від всього ринку спеціалізованих автомобілів в Китаї.

Було представлено нове покоління Sinotruk Howo з індексом A7, кабіну автомобіль отримав від Volvo FH другого покоління, яку допрацьовували дизайнери з ательє ItalDesign Giugiaro. Howo A7 вже мали чотирьохточкову пневмопідвіску кабіни, дискові гальма (вперше в китайських вантажівках), безкамерні шини (також вперше), автоматизовану коробку передач SmartShift-AMT, створену спільно з WABCO, гідропідсилювач керма компанії ZF, фільтри - марки Mann-Hummel, щиток приладів і аудіосистему - VDO, радіатор - Behr, пневмоелементи задньої підвіски - Hendriсkson, компресор, гальмівну систему - WABCO. Вантажівки комплектувалися китайськими двигунами D10 і D12 з впорскуванням Common Rail потужністю від 270 до 460 к.с. На вибір покупцям було запропоновано 5 варіантів кабін - від короткої денної до кабіни зі спальним відсіком і високим дахом з внутрішньою висотою 1930 мм.

У тому ж 2009 році CNHTC в рамках стратегічного партнерства з компанією MAN (Німеччина), яка викупила і володіє 25% + 1 акцією в SINOTRUK (Hong Kong) Limited, були впроваджені технології двигунів D08, D20 і D26, технології осей для середніх і важких вантажних автомобілів, заклавши тверду основу для довгострокового розвитку. Результатом такої співпраці MAN і CNHTC стало спільне виробництво важких вантажних автомобілів під торговою маркою SITRAK.

На початку 2011 року вантажівки Sinotruk HOWO оновилися. Зовні їх можна відрізнити за зміненою кабіною в стилі Mercedes-Benz Actros 2008 року. Вантажівки отримали нові економічні двигуни потужністю 266-375 к.с.

Напередодні 2012 року компанія представила вантажівку HOWO T5G, яка стала синтезом шасі CNHTC HOWO з переробленою німецькою кабіною від MAN TGA. Модельний ряд включив вантажівки повною масою 12, 16, 18, 20, 25 і 31 тонну. Автомобілі комплектувалися двигунами MAN моделей MC05, MC07 з робочим об'ємом 4,58 і 6,87 л. відповідно.

У 2013 році SINOTRUK стала першою компанією з Піднебесної, хто відправив вантажівки, що відповідають нормам Євро-5, на експорт в Європу. Сьогодні CNHTC входить в 20-ку найбільших промислових підприємств Китаю, постачає близько 10 тис. вантажівок HOWO на експорт щорічно.

На сьогоднішній день SINOTRUK став найбільшою в країні виробничою базою з виготовлення важких вантажівок і підприємством з найбільшою кількістю патентів в автомобільній промисловості Китаю. Компанія внесла значний вклад в розвиток важкої промисловості КНР і будівництво однієї з найбільших економік світу.

CNHTC інвестує значні суми в модернізацію і оновлення виробничих ліній, активно розробляє і купує у закордонних колег прогресивні технології і роботизовані системи. В місті Цзинань, провінція Шaньдун знаходиться галузевий центр технічних розробок і досліджень. Комерційна політика і дії концерну орієнтовані на захист прав інтелектуальної власності, компанія володіє понад 600 технологіями, захищеними державними патентами.

Однією із стратегічних цілей CNHTC Sinotruk є просування продукції в світовому масштабі, і варто зазначити, з кожним роком компанія займає все більш серйозну частку ринку в боротьбі з найіменитішими конкурентами. Компанія активно веде розробки по здешевленню кінцевої продукції за рахунок використання енергозберігаючих технологій, тендерних закупівель та власних запатентованих розробок. Все це дозволило Sinotruk в 2013 році відкрити 6 представництв в Південній Америці, Європі та Азії.

SINOTRUK виробляє самоскиди, вантажівки, напівпричепи і тягачі. Також CNHTC належить торгова марка під якою випускаються автобуси Golden Prince. До складу CNHTC входить більше 20 потужних підприємств в різних провінціях країни, які випускають двигуни, вузли, агрегати, комплектуючі та компоненти і здійснюють фінальну збірку автомобілів. Завдяки продуманій стратегії розвитку і підтримці держави, компанія має ліцензії на випуск двигунів цілого ряду європейських марок (ZF AG, Rockwell, Cummins, Fuller, і ін.).

Найвідомішими марками важких вантажівок, що випускаються під брендом Sinotruk, є: HOWO, SITRAK, Golden Prince, STEYR King, Huanghe Commander/General, HAOYUN, HAOJUN та ін., всього близько 1400 модифікацій.

Украина спецтехника продажа и ремонт

Ми займаємося всім, що пов'язано з постачанням, продажем і сервісним обслуговуванням спеціальної, будівельної, дорожньої, дорожньо-будівельної, кар'єрної, комунальної і сільськогосподарської техніки всесвітньо відомих виробників.

Поставляємо запчастини та витратні матеріали, проводимо діагностику, капітальний і поточний ремонт спецтехніки.

Серед нашої власної продукції не тільки широкий асортимент навісного обладнання, а й міні-навантажувачі власної розробки, що випускаються нами під маркою TDC.

Група компаній «TDC» - це виробництво, продаж, гарантійне і післягарантійне обслуговування спецтехніки, проведення діагностичних і ремонтних робіт, продаж запасних частин і додаткового обладнання.

Группа компаний TDC

® 2020 Група компаній «TDC». Всі права захищені