TATRA

TATRA - це найстаріша в Європі машинобудівна компанія, що спеціалізується на випуску трамваїв і важкої дорожньої техніки. Головний офіс фірми знаходиться в чеському місті Копрживніце.

Почавшись в далекому 1850 року ще за часів існування Австро-Угорської імперії, історія TATRA успішно пишеться до нинішнього дня.

Заснована Ігнацієм Шусталой для виробництва бричок і колясок для кінських екіпажів, компанія, змінюючи назви та форми власності, розвинулася в потужний завод важкого машинобудування, чиї вантажівки не мають аналогів в світі по прохідності.

Трохи історії

З 1882 року компанія перейшла на випуск залізничних вагонів, а в 1897 з конвеєра зійшов "Президент" - перший в Європі легковий автомобіль, обладнаний двигуном внутрішнього згоряння, а ще через рік - перша чеська вантажівка. У TATRA компанію перейменували в 1919 році, на честь північно-західної частини Карпат - гірського хребта Татри. До середини 20-тих років XX століття компанія вже масово виробляла вантажівки різної вантажності.

У 1922 році Ханс Ледвинка (видатний інженер і новатор, а згодом технічний директор заводу) сконструював так звану "хребтовую раму". Він запропонував використовувати трубу в якості несучого елемента замість масивної рами. Спереду до труби кріпився двигун, ззаду - підвіска і привід. Згодом, ця розробка стала хоч і дорогим в реалізації, але єдиним способом створення дійсно незалежної підвіски з хитними півосями. Примітно, що права і ліва піввісь машини спочатку були зміщені відносно один одного на 55 мм, що ніяк не позначилося на стійкості. Саме хребтова рама дозволяє важкій спеціалізованій техніці TATRA впевнено проходити і працювати там, де техніка інших виробників рухатися просто не здатна. Також даний тип рами не має особливих обмежень до максимальних навантажень на скручування.

Деякі інженери довгий час називали хребтовую раму невиправданим рішенням, посилаючись на передчасний знос гуми при пересуванні машини без вантажу. Але в подальшому був запатентований новий тип підвіски "King Frame", який усунув і цей недолік.

Крім цього інженери TATRA є розробниками дизельних двигунів власної конструкції з безпосереднім повітряним охолодженням.

Після закінчення Другої світової війни всі виробничі потужності TATRA були переміщені на територію Чехії, а саме підприємство націоналізовано. Затребуваність на ринку і популярність TATRA стабільно зростала, досить відзначити лише той факт, що саме легендарній вантажівці TATRA-111 вдячні покупці встановили пам'ятник.

Черговий раз завод здивував покупців в кінці 1960-х, випустивши безкапотну вантажівку. Як показала практика, це просте і оригінальне рішення дозволило водієві отримати максимально можливий огляд, тому не дивно, що його швидко запозичили і інші виробники техніки.

Блискучі ідеї інженерів TATRA і більш ніж столітній досвід випуску автомобілів і спеціалізованої техніки дозволяють створювати машини, аналогів яким по надійності, витривалості і прохідності складно знайти на сучасному ринку. Завод припинив випуск легкових автомобілів в 1997 році, але своїми новими моделями спецтехніки радує клієнтів і по сьогоднішній день.

Конструктори TATRA ніколи не зупинялися на досягнутому, самостійно були розроблені вісімнадцяти-, дванадцяти і восьмициліндрові дизельні двигуни з турбонагнітачем, механічним паливним насосом і інтеркулером. Паралельно вдосконалювалась і система трансмісії TATRA-Synchro - кількість передніх передач досягала 20, задніх - 4.

Однією з відносно новітніх розробок компанії (2010 р) є напівавтоматична коробка передач з електронним перемиканням TATRA-Norgren.

До 2010 року відбулося злиття TATRA і DAF. Протягом п'ятнадцяти місяців спільна група дизайнерів і конструкторів розробляла нову вантажну машину. Підсумком їх співпраці стало сімейство Tatra 158 або TATRA PHOENIX. За основу інженери взяли унікальну раму, фірмову розробку компанії. Була використана хребтова конструкція, основою якої є труба, виконана з ресорної сталі.

У такої рами прекрасні характеристики, вона стійка до крутіння. Завдяки використанню труби в конструкції надійно захищені рухова установка і трансмісія. На цю основу встановлюються найбільш важкі агрегати - ДВС, коробка передач і роздавальна коробка. До труби кріпляться підрамник для кабіни і кузова, а також розрізні мости, які мають незалежну підвіску. Напівосі на мостах - коливаються. Це підвищує прохідність машини по складному рельєфу, що особливо актуально для самосвальной техніки.

Головна відмінність від попередніх моделей чеського виробництва - це кабіна DAF CF85 в денному виконанні і зі спальником. Усередині розташовуються зручні м'які сидіння. Для водія встановлено крісло на пневмопідвісці, регульоване у всіх напрямках. Приладова дошка дуже схожа на подібну в легкового автомобіля. Виконана вона з якісного м'якого пластику. Єдина відмінність - під правою рукою на ній знаходяться рукоятка додаткової двоступеневої коробки і кнопки для відключення диференціалів.

На Татра 158 монтуються дизельні двигуни американського виробництва PACCAR МХ в чотирьох модифікаціях, потужністю від 360 до 510 л. с. В даний час доступні версії TATRA PHOENIX, які мають повноприводні дві, три, чотири і навіть п'ять осей. Відповідно, це машини з колісними формулами 4х4, 6х6, 8х6, 8х8.

За спеціальним замовленням можуть бути виготовлені вантажні автомобілі з колісною конфігурацією 10х10, 10х8 або 10х6. При цьому вони будуть мати керовану п'яту вісь. Це значно підвищує маневреність і прохідність вантажівок Tatra.

 

Украина спецтехника продажа и ремонт

Ми займаємося всім, що пов'язано з постачанням, продажем і сервісним обслуговуванням спеціальної, будівельної, дорожньої, дорожньо-будівельної, кар'єрної, комунальної і сільськогосподарської техніки всесвітньо відомих виробників.

Поставляємо запчастини та витратні матеріали, проводимо діагностику, капітальний і поточний ремонт спецтехніки.

Серед нашої власної продукції не тільки широкий асортимент навісного обладнання, а й міні-навантажувачі власної розробки, що випускаються нами під маркою TDC.

Група компаній «TDC» - це виробництво, продаж, гарантійне і післягарантійне обслуговування спецтехніки, проведення діагностичних і ремонтних робіт, продаж запасних частин і додаткового обладнання.

Группа компаний TDC

® 2020 Група компаній «TDC». Всі права захищені